HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 rainbow six vegas two

Go down 
AuthorMessage
SWA-PA
Found "Post Reply"!
Found
avatar

Number of posts : 132
Age : 24
Playstation Network ID : SWA-PA
Registration date : 2008-07-13

PostSubject: rainbow six vegas two   Tue Jul 15, 2008 3:38 pm

any of u guys got
rainbow six vegas 2
well i know tony
does just wondering
1 day we could
all do terrist hunt
or some stuff


thanks SWA-PA
Back to top Go down
View user profile
tony6940
Im New Here
Im New Here
avatar

Number of posts : 9
Playstation Network ID : tony6940
Registration date : 2008-07-15

PostSubject: Re: rainbow six vegas two   Tue Jul 15, 2008 7:55 pm

YEA WE SOULD DO THAT
Back to top Go down
View user profile
SWA-PA
Found "Post Reply"!
Found
avatar

Number of posts : 132
Age : 24
Playstation Network ID : SWA-PA
Registration date : 2008-07-13

PostSubject: Re: rainbow six vegas two   Wed Jul 16, 2008 3:57 am

i think others have it but
we should wait and see!



thanks SWA-PA
Back to top Go down
View user profile
TravStar
You Gotta Problem!?
You Gotta Problem!?
avatar

Number of posts : 165
Age : 24
Location : Bristol
Registration date : 2008-07-12

PostSubject: Re: rainbow six vegas two   Wed Jul 16, 2008 11:48 am

Dont have the Game, Soz Mate
Back to top Go down
View user profile
SWA-PA
Found "Post Reply"!
Found
avatar

Number of posts : 132
Age : 24
Playstation Network ID : SWA-PA
Registration date : 2008-07-13

PostSubject: Re: rainbow six vegas two   Wed Jul 16, 2008 1:23 pm

shit any1 else?



thanks SWA-PA
Back to top Go down
View user profile
Tht_Really_Hurt
Read > Dont Reply
Read > Dont Reply
avatar

Number of posts : 80
Age : 24
Location : Bristol
Registration date : 2008-07-13

PostSubject: Re: rainbow six vegas two   Wed Jul 16, 2008 1:33 pm

Guess What.....




i dont ahve the game either Lmao good luck you 2 with your terroist hunt Lol
Back to top Go down
View user profile
SWA-PA
Found "Post Reply"!
Found
avatar

Number of posts : 132
Age : 24
Playstation Network ID : SWA-PA
Registration date : 2008-07-13

PostSubject: Re: rainbow six vegas two   Wed Jul 16, 2008 1:38 pm

ye we will own but
some others might
have but tony is the elite i only
got and ill
probly own him lol




thanks SWA-PA
Back to top Go down
View user profile
TravStar
You Gotta Problem!?
You Gotta Problem!?
avatar

Number of posts : 165
Age : 24
Location : Bristol
Registration date : 2008-07-12

PostSubject: Re: rainbow six vegas two   Wed Jul 16, 2008 3:02 pm

I got a Idea, u can Sell me yours for a 5, Deal?
Back to top Go down
View user profile
SWA-PA
Found "Post Reply"!
Found
avatar

Number of posts : 132
Age : 24
Playstation Network ID : SWA-PA
Registration date : 2008-07-13

PostSubject: Re: rainbow six vegas two   Thu Jul 17, 2008 4:32 am

nah no thx
lol ask tony or
something



thanks SWA-PA
Back to top Go down
View user profile
TravStar
You Gotta Problem!?
You Gotta Problem!?
avatar

Number of posts : 165
Age : 24
Location : Bristol
Registration date : 2008-07-12

PostSubject: Re: rainbow six vegas two   Thu Jul 17, 2008 9:35 am

SWA-PA wrote:
nah no thx
lol ask tony or
something



thanks SWA-PA

Lol, okay il buy yours 2? ;D (n Btw im jkin lol)
Back to top Go down
View user profile
Flamming_Bullet
Im New Here
Im New Here
avatar

Number of posts : 35
Age : 24
Registration date : 2008-07-12

PostSubject: Re: rainbow six vegas two   Thu Jul 17, 2008 9:52 am

~I havent got the game either!
Back to top Go down
View user profile
SWA-PA
Found "Post Reply"!
Found
avatar

Number of posts : 132
Age : 24
Playstation Network ID : SWA-PA
Registration date : 2008-07-13

PostSubject: Re: rainbow six vegas two   Sat Jul 19, 2008 9:42 am

shit guess no1
really wonder if the
new member do
Back to top Go down
View user profile
TravStar
You Gotta Problem!?
You Gotta Problem!?
avatar

Number of posts : 165
Age : 24
Location : Bristol
Registration date : 2008-07-12

PostSubject: Re: rainbow six vegas two   Sat Jul 19, 2008 9:44 am

SWA-PA wrote:
shit guess no1
really wonder if the
new member do

Lol, Have to do it yourself Razz Gl
Back to top Go down
View user profile
SWA-PA
Found "Post Reply"!
Found
avatar

Number of posts : 132
Age : 24
Playstation Network ID : SWA-PA
Registration date : 2008-07-13

PostSubject: Re: rainbow six vegas two   Sat Jul 19, 2008 9:48 am

nope me and tony
the 2 man army ftw!
Back to top Go down
View user profile
TravStar
You Gotta Problem!?
You Gotta Problem!?
avatar

Number of posts : 165
Age : 24
Location : Bristol
Registration date : 2008-07-12

PostSubject: Re: rainbow six vegas two   Sat Jul 19, 2008 10:28 am

SWA-PA wrote:
nope me and tony
the 2 man army ftw!

Lol, Not gna get far Razz
Back to top Go down
View user profile
SWA-PA
Found "Post Reply"!
Found
avatar

Number of posts : 132
Age : 24
Playstation Network ID : SWA-PA
Registration date : 2008-07-13

PostSubject: Re: rainbow six vegas two   Sat Jul 19, 2008 10:32 am

haha we own
i really only started
but i hide bhind
stuff and tony
is the max
rank elite
Back to top Go down
View user profile
TravStar
You Gotta Problem!?
You Gotta Problem!?
avatar

Number of posts : 165
Age : 24
Location : Bristol
Registration date : 2008-07-12

PostSubject: Re: rainbow six vegas two   Sat Jul 19, 2008 10:50 am

SWA-PA wrote:
haha we own
i really only started
but i hide bhind
stuff and tony
is the max
rank elite

Lol, You Spam and Camping, Bloody Hell Razz
Back to top Go down
View user profile
SWA-PA
Found "Post Reply"!
Found
avatar

Number of posts : 132
Age : 24
Playstation Network ID : SWA-PA
Registration date : 2008-07-13

PostSubject: Re: rainbow six vegas two   Sat Jul 19, 2008 10:57 am

haah havent been posting that
mucha and u can take cover
i mean lol camp llf
Back to top Go down
View user profile
TravStar
You Gotta Problem!?
You Gotta Problem!?
avatar

Number of posts : 165
Age : 24
Location : Bristol
Registration date : 2008-07-12

PostSubject: Re: rainbow six vegas two   Sat Jul 19, 2008 11:03 am

SWA-PA wrote:
haah havent been posting that
mucha and u can take cover
i mean lol camp llf

yeh, you sure you fill okay? u havnt been Spammer or sayin "Thanks SWA-PA" lol
Back to top Go down
View user profile
SWA-PA
Found "Post Reply"!
Found
avatar

Number of posts : 132
Age : 24
Playstation Network ID : SWA-PA
Registration date : 2008-07-13

PostSubject: Re: rainbow six vegas two   Sat Jul 19, 2008 12:06 pm

well ill tell u a wee
story once upon a time
there was a clan called BoW
then a great member SWA-PA joined enjoying
himself then he became recruiter
then to a moderater in the website
then suddenly a co-leader said
u cant post as much as me
this is outragous they battled it
out then he fell yes the co-leader fell lol
joke got told not to post as much and say thnaks swa-pa
Back to top Go down
View user profile
TravStar
You Gotta Problem!?
You Gotta Problem!?
avatar

Number of posts : 165
Age : 24
Location : Bristol
Registration date : 2008-07-12

PostSubject: Re: rainbow six vegas two   Sat Jul 19, 2008 12:31 pm

SWA-PA wrote:
well ill tell u a wee
story once upon a time
there was a clan called BoW
then a great member SWA-PA joined enjoying
himself then he became recruiter
then to a moderater in the website
then suddenly a co-leader said
u cant post as much as me
this is outragous they battled it
out then he fell yes the co-leader fell lol
joke got told not to post as much and say thnaks swa-pa

Lol, Luvly "Wee" Story Razz

Put "THANKS SWA-PA" In Sig lol

_________________
Trav*
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: rainbow six vegas two   

Back to top Go down
 
rainbow six vegas two
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Rainbow Serpent
» School FAQ + Advice
» Lucky Clover Teddy's Rainbow Quest
» ChloeRocks Special Gift, May 2011 - Rainbow Bag
» Rainbow Party!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Game Discussion :: Other Game Discussion-
Jump to: