HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 The Chat Thread

Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
TravStar
You Gotta Problem!?
You Gotta Problem!?
avatar

Number of posts : 165
Age : 24
Location : Bristol
Registration date : 2008-07-12

PostSubject: The Chat Thread   Tue Jul 15, 2008 2:40 pm

This Thread is Just for Speaking And Askin Questions insted of doing it on a Thread that is ment to be used for somthing Else,

Cheers cheers
Back to top Go down
View user profile
SWA-PA
Found "Post Reply"!
Found
avatar

Number of posts : 132
Age : 24
Playstation Network ID : SWA-PA
Registration date : 2008-07-13

PostSubject: Re: The Chat Thread   Tue Jul 15, 2008 3:35 pm

lol this will turn
out to be usefull
thread well done mate
great thinking


thanks SWA-PA
Back to top Go down
View user profile
tony6940
Im New Here
Im New Here
avatar

Number of posts : 9
Playstation Network ID : tony6940
Registration date : 2008-07-15

PostSubject: Re: The Chat Thread   Tue Jul 15, 2008 5:31 pm

whats a thread
Back to top Go down
View user profile
SWA-PA
Found "Post Reply"!
Found
avatar

Number of posts : 132
Age : 24
Playstation Network ID : SWA-PA
Registration date : 2008-07-13

PostSubject: Re: The Chat Thread   Wed Jul 16, 2008 3:55 am

this what ur in
tony u dont have
a clue lol ull
get used to it soon
dont worry


thanks SWA-PA
Back to top Go down
View user profile
TravStar
You Gotta Problem!?
You Gotta Problem!?
avatar

Number of posts : 165
Age : 24
Location : Bristol
Registration date : 2008-07-12

PostSubject: Re: The Chat Thread   Wed Jul 16, 2008 1:27 pm

A Thread is What this is, As i would say, "WE are Speakin on a Thread" Like a Topic, but i call it threads, the Whole Web is a Forum
Back to top Go down
View user profile
tony6940
Im New Here
Im New Here
avatar

Number of posts : 9
Playstation Network ID : tony6940
Registration date : 2008-07-15

PostSubject: Re: The Chat Thread   Thu Jul 17, 2008 12:59 am

ohh lol!
Back to top Go down
View user profile
SWA-PA
Found "Post Reply"!
Found
avatar

Number of posts : 132
Age : 24
Playstation Network ID : SWA-PA
Registration date : 2008-07-13

PostSubject: Re: The Chat Thread   Thu Jul 17, 2008 4:26 am

haha tony
go to summer
school
ansd listen in
computers class


thanks SWA-PA
Back to top Go down
View user profile
TravStar
You Gotta Problem!?
You Gotta Problem!?
avatar

Number of posts : 165
Age : 24
Location : Bristol
Registration date : 2008-07-12

PostSubject: Re: The Chat Thread   Thu Jul 17, 2008 9:29 am

SWA-PA wrote:
haha tony
go to summer
school
ansd listen in
computers class


thanks SWA-PA


Lol, Summer Class, And gary! they have a Compuer School! you best go
Back to top Go down
View user profile
Flamming_Bullet
Im New Here
Im New Here
avatar

Number of posts : 35
Age : 24
Registration date : 2008-07-12

PostSubject: Re: The Chat Thread   Thu Jul 17, 2008 9:36 am

TravStar wrote:
A Thread is What this is, As i would say, "WE are Speakin on a Thread" Like a Topic, but i call it threads, the Whole Web is a Forum
you mean this website, web generally means world wide web.
Back to top Go down
View user profile
Tht_Really_Hurt
Read > Dont Reply
Read > Dont Reply
avatar

Number of posts : 80
Age : 24
Location : Bristol
Registration date : 2008-07-13

PostSubject: Re: The Chat Thread   Thu Jul 17, 2008 9:39 am

on thsi caht thread is theer actully going to be any good conversations Lol or isit just boring spam?
Back to top Go down
View user profile
Flamming_Bullet
Im New Here
Im New Here
avatar

Number of posts : 35
Age : 24
Registration date : 2008-07-12

PostSubject: Re: The Chat Thread   Thu Jul 17, 2008 9:45 am

i though this thread was made 4 spammers 2 spam, or summit, its not like its off topic!
Back to top Go down
View user profile
TravStar
You Gotta Problem!?
You Gotta Problem!?
avatar

Number of posts : 165
Age : 24
Location : Bristol
Registration date : 2008-07-12

PostSubject: Re: The Chat Thread   Sat Jul 19, 2008 5:38 am

Flamming_Bullet wrote:
i though this thread was made 4 spammers 2 spam, or summit, its not like its off topic!

Very true Gary lol, n Marc is just a Thread for anything..
Back to top Go down
View user profile
SWA-PA
Found "Post Reply"!
Found
avatar

Number of posts : 132
Age : 24
Playstation Network ID : SWA-PA
Registration date : 2008-07-13

PostSubject: Re: The Chat Thread   Sat Jul 19, 2008 7:23 am

ok the a gay man
fell and died!
Back to top Go down
View user profile
TravStar
You Gotta Problem!?
You Gotta Problem!?
avatar

Number of posts : 165
Age : 24
Location : Bristol
Registration date : 2008-07-12

PostSubject: Re: The Chat Thread   Sat Jul 19, 2008 11:47 am

SWA-PA wrote:
ok the a gay man
fell and died!

Okay!, Not everything, Im not gay so im not going to speak about gay people, sorry to Disapoint you Razz

_________________
Trav*
Back to top Go down
View user profile
SWA-PA
Found "Post Reply"!
Found
avatar

Number of posts : 132
Age : 24
Playstation Network ID : SWA-PA
Registration date : 2008-07-13

PostSubject: Re: The Chat Thread   Sat Jul 19, 2008 12:03 pm

lol talk to tony so gays
he nos alot about that
shit lol jk lol
tony is a legend!
Back to top Go down
View user profile
TravStar
You Gotta Problem!?
You Gotta Problem!?
avatar

Number of posts : 165
Age : 24
Location : Bristol
Registration date : 2008-07-12

PostSubject: Re: The Chat Thread   Sat Jul 19, 2008 12:20 pm

SWA-PA wrote:
lol talk to tony so gays
he nos alot about that
shit lol jk lol
tony is a legend!

Lol, Speak to gary, he will tel you about His History WinkWink Twisted Evil

_________________
Trav*
Back to top Go down
View user profile
motor_mad
Im New Here
Im New Here


Number of posts : 9
Age : 22
Location : newton aycliffe
Playstation Network ID : motor_mad
Registration date : 2008-07-19

PostSubject: Re: The Chat Thread   Sat Jul 19, 2008 1:18 pm

i didnt write dis ok errr it was trav ye it was trav ok go home.
Back to top Go down
View user profile
Tht_Really_Hurt
Read > Dont Reply
Read > Dont Reply
avatar

Number of posts : 80
Age : 24
Location : Bristol
Registration date : 2008-07-13

PostSubject: Re: The Chat Thread   Sat Jul 19, 2008 1:23 pm

Lmao what are u on motor
Back to top Go down
View user profile
motor_mad
Im New Here
Im New Here


Number of posts : 9
Age : 22
Location : newton aycliffe
Playstation Network ID : motor_mad
Registration date : 2008-07-19

PostSubject: Re: The Chat Thread   Sat Jul 19, 2008 1:25 pm

crack and lots of sherbert
Back to top Go down
View user profile
Tht_Really_Hurt
Read > Dont Reply
Read > Dont Reply
avatar

Number of posts : 80
Age : 24
Location : Bristol
Registration date : 2008-07-13

PostSubject: Re: The Chat Thread   Sat Jul 19, 2008 1:29 pm

Lmao. i think i know wheer u got tht from...




Ste.
Back to top Go down
View user profile
TravStar
You Gotta Problem!?
You Gotta Problem!?
avatar

Number of posts : 165
Age : 24
Location : Bristol
Registration date : 2008-07-12

PostSubject: Re: The Chat Thread   Sat Jul 19, 2008 1:29 pm

motor_mad wrote:
crack and lots of sherbert

Lol, You Dirty Crack Head


Lmfao From Ste, Most Probs

_________________
Trav*
Back to top Go down
View user profile
motor_mad
Im New Here
Im New Here


Number of posts : 9
Age : 22
Location : newton aycliffe
Playstation Network ID : motor_mad
Registration date : 2008-07-19

PostSubject: Re: The Chat Thread   Sat Jul 19, 2008 1:32 pm

no hes on cod4 rite nooow im downstairs he up
Back to top Go down
View user profile
Tht_Really_Hurt
Read > Dont Reply
Read > Dont Reply
avatar

Number of posts : 80
Age : 24
Location : Bristol
Registration date : 2008-07-13

PostSubject: Re: The Chat Thread   Sat Jul 19, 2008 1:33 pm

Lol k. Well Motor you ned to make a CG account ao you can register
Back to top Go down
View user profile
TravStar
You Gotta Problem!?
You Gotta Problem!?
avatar

Number of posts : 165
Age : 24
Location : Bristol
Registration date : 2008-07-12

PostSubject: Re: The Chat Thread   Sat Jul 19, 2008 1:33 pm

motor_mad wrote:
no hes on cod4 rite nooow im downstairs he up

Lol, Hes most Probly wanking aswel? :S

_________________
Trav*
Back to top Go down
View user profile
SWA-PA
Found "Post Reply"!
Found
avatar

Number of posts : 132
Age : 24
Playstation Network ID : SWA-PA
Registration date : 2008-07-13

PostSubject: Re: The Chat Thread   Sat Jul 19, 2008 3:13 pm

whos motor?
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: The Chat Thread   

Back to top Go down
 
The Chat Thread
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Best Fight Thread!
» Funny Fights Thread!
» NECA Toy Fair 2011 reveal thread
» the chat between heroinmonkey and fotum
» please also close the thread

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Public Discussion :: General Discussion-
Jump to: